Geplaatst: 10-07-2012 21:41
Zoals gezegd: de onderkant van de auto is nu aan de beurt. En wat hangt er lager dan een wiel? Juist: 4 wielen :rolleyes:
De velgen werden aan de achterkant doorboord en kregen 5 pinnen van messing ingeplant. Dan heb ik de trommels op hetzelfde patroon ingeboord, zodat de velgen tegen de trommels geschoven worden maar toch een dragende structuur hebben om het gewicht de baas te kunnen. Met de vijf piepkleine centreerpinnetjes die op de kitonderdelen zaten zou het niet lang houden, vrees ik. Een klad gel-lijm maakt de bevestiging van de velgen tegen de trommels compleet. De wielen zullen nooit kunnen draaien, maar dat is sowieso nooit de bedoeling geweest van het model.
Ik heb resoluut voor stevigheid gekozen.
Nadat alle 4 de wielen deze behandeling ondergaan hebben, is het tijd voor de obligate stoeffoto's, en dus voor de eerste keer:
En zo staat zij dan op mijn werkbank, deze "Déesse de la route", oftewel "godin van de weg":
De velgen werden aan de achterkant doorboord en kregen 5 pinnen van messing ingeplant. Dan heb ik de trommels op hetzelfde patroon ingeboord, zodat de velgen tegen de trommels geschoven worden maar toch een dragende structuur hebben om het gewicht de baas te kunnen. Met de vijf piepkleine centreerpinnetjes die op de kitonderdelen zaten zou het niet lang houden, vrees ik. Een klad gel-lijm maakt de bevestiging van de velgen tegen de trommels compleet. De wielen zullen nooit kunnen draaien, maar dat is sowieso nooit de bedoeling geweest van het model.
Ik heb resoluut voor stevigheid gekozen.
Nadat alle 4 de wielen deze behandeling ondergaan hebben, is het tijd voor de obligate stoeffoto's, en dus voor de eerste keer:
En zo staat zij dan op mijn werkbank, deze "Déesse de la route", oftewel "godin van de weg":