Humbrol producten

Verdrink je in je bouwdozen, boeken of andere prullaria?
Heb je nog niet genoeg bouwdozen, boeken of andere prullaria?
Hier kopen of verkopen!
Plaats reactie
kinebo
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-08-2011 12:51

Humbrol producten

Bericht door kinebo » 04-08-2011 13:03

ik ben eigenlijk een startende modelbouwer en kocht de voorbije jaren toch reeds wat verfpotjes Humbrol in een speelgoedzaak in de Bondgenotenlaan waar een redelijk uitgebreide keuze voor handen was. Ik merk deze week dat deze stand met materiaal voor modelbouw nu serieus ingekrompen werd om nog net niet te spreken van opdoeken... Waar kan ik ergens terecht in het Leuvense waar ik een grotere keuze aan modelbouw materialen vindt?
Mvg,
Kinebo

RonBollen
Site Admin
Berichten: 385
Lid geworden op: 23-12-2009 16:53

Bericht door RonBollen » 04-08-2011 18:23

De enige plaats in Leuven waar je nog wat kan vinden is Van Dooren in de Mechelsestraat.

Hij heeft nog het volledige gamma Humbrol. Hou er wel rekening mee dat Humbrol enemal binnenkort verdwijnt.

Andere opties zijn - Lucas in Veltem en Fotostudio LD in Kortenberg alhoewel ik niet zeker weet of de laatste Humbrol verkoopt.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Draft beer, not people

Modelers Heaven
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-08-2011 13:26

Bericht door Modelers Heaven » 21-08-2011 13:35

Hallo

Op het net kan je ook bij verschillende webshops terecht. Zo ook bij ons Modelers heaven (www.modelers-heaven.be) uit Boechout. Wij zijn een startende webshop met nieuwe en tweede hands kits. We hebben ook een ruim assortiment aan verf van humbrol.
Naast modelbouwer in hart en nieren beheer ik ook een on-line store waar je kits van alle leveranciers kan kopen. Wij kopen en verkopen ook oude kits uit collecties.

Plaats reactie